Tuesday, September 19, 2017

Hoʻonohonoho (ʻoihana, hoʻolālā kūlanakauhale), Ph.D.

Hoʻonohonoho (ʻoihana, hoʻolālā kūlanakauhale), Ph.D.

Prokopenko Oleg Viktorovich
Kiev, Ukraine
E-leka uila: apxipro@gmail.com
www.apx.org.ua
ʻO Viber: +38 063 6087812


Noho:
ʻO wau, Prokopenko Oleg Viktorovich, i hānauʻia 06.06.1978 ma Kyiv.
 Ua hanaʻia ma ka WFP "Shana" ma keʻano he kamanā-meahana o nā mea loea lolouila.
I ka makahiki 1996, ua komo i ka Kiev National University no? Ieoaeunoai, a kuhikuhipuʻuone, mai i kona puka 'o ia i ka 2002, a loaa ka hoʻonaʻauao kiʻekiʻe (hoʻomalu), hana kūikawā "hoʻokiwikā" a me ka makahiki paha kanaka kuhikuhi puʻuʻone. Ua puka 'o ia mai ke keʻena o ka' oihana koa ma ke Kulanui 'o Kiev National of Civil Engineering and Architecture.
Hanaʻia ma ka Ukrainian State Research and Development Institute of Design of Cities "ʻO Stephen" i mea hana kiʻi.
Hana ma Ukrainian State Research a me Design Institute "UkrNDIproektrestavratsiya" me kanaka kuhikuhi puʻuʻone 1 waeʻano.
Ke aʻoʻia nei ma ka puka haʻahaʻa o ka'OJSC "KyivZNDIEP".
I ka makahiki 2007, ua loaʻa iā ia ka pepekema pepekema o ka mea hana i ka hale kiʻi i ka hale kiʻi kūikawāʻo "Architecture of buildings and structures".
Mai ka makahiki 2007 a hiki i 2009 ua hanaʻo ia ma lalo o nā laelike me nāʻoihana i ke kahua o ka hoʻolālā kūlanakauhale a me ka hoʻolālā.
Mai 01.04.2009 waeia i alii hoʻomalu o ka hoʻolālā a me ka? Acaeoey mau mea ma kūloko kiʻekiʻe o ka hoʻolālā a me ka? Acaeoey mau mea o ke Kuhina o Regional Development a? Ieoaeunoai o Ukraine.
Mai 01.04.2010 i ka oihana o ka luna hoʻomalu o ka hoʻolālā a me ka? Acaeoey mau mea ma kūloko pae hoʻolālā a me ka kuhikuhipuʻuone oihana o ke Kuhina o Regional Development a? Ieoaeunoai o Ukraine.
No ka 04.10.2011 Pāhana Research mau hoa i loko o ke kaiaulu o ka mōʻaukala a me ka kuhikuhipuʻuone haʻawina hoʻokiwikā āina a puni noiʻi Oihana o ke kumumanaʻo a me ka moolelo o ka kuhikuhipuʻuone, a hoʻokiwikā hoʻolālā a me ka mālama 'ana o ka moʻomeheu hooilina SE "Ho oholo Wae Research a me Design Institute o hoʻokiwikā Planning."
Mai ka 01/02/2012 i hoʻoiliʻia i ka pou o ka hana cp Kakauolelo Kāpekema o ka Moku'āinaʻo "Research and Design Institute of Urban Development".

ʻO ke Kumukānāwai Kūikawā (ma ka kuhikuhiʻana o keʻanoʻo 3D Architectural Design).
ʻIke o kaʻoihana kūloko ma mua o 5 mau makahiki.
Ka noho o ke aupuni - 10.
Loaʻa iaʻu kahi laikini kaʻa kaʻa В.







Ke papa inoa o nā hana hana, nā hanaʻepekema



Nā pilikia o ke kūkākūkāʻana e pili ana i nā'āpana'āpana o ke kūlanakauhaleʻo Kyiv // Nā pilikia o ka hoʻolālāʻana a me ka hoʻolālā kūlanakauhale. Paʻawina 9: Ka hana o nā hanaʻepekema -K.: KNUBA, 2001 - S. 150-154.

Noniakahi ke kūkulu he kaiāulu e pili ana Vocational hoʻopulapula o ka poe uuku a lawe lima pūʻulu // kuanaʻikeʻaoʻao ka polokalamu JavaScript, a me ke hoʻololi i ka noho hoʻohauʻoli a me ka lehulehu hale. Paena kūikawā. Nā kūmole contemporary i ka hoʻolālāʻana a me ke kūkuluʻana: Ka hanaʻenehana epekema. -K.: KyivZNDIEP, 2003 - S. 59-64.

Nā loina o ka noho hale pono me ka 'ole o ka geriatric hoʻopulapula // kuanaʻike kuhikuhi manao o ka noho a me ka lehulehu hale:. Collection o? Iie hana, K:. KyyivZNDIEP, 2003.-S. 59-64.

Iaea ooieoeiiaeuiiai hui hoʻolālā-oaio? Vocational hoʻopulapula o ka polokalamu JavaScript a me nā meaʻuʻuku, lawe lima pūʻulu //'ōlelo a aupuni kuhikuhipuʻuone a me ka hradostroytelstva pilikia. Kahe 5-6.- Odessa: OHASA, 2003.-S. 139-144.

Aku i komo Competition quadruple Science Project " 'imi naʻauao Loaʻaʻia opiopioʻepekema - Kyiv".

Kikoo pāhana "Dohotuvalne hana hoʻomoʻa meaʻai 'aha hoʻokolokolo."

ʻO kahi papahana hoʻouluʻana i nā meaʻai ma lalo o ka hale kūʻai o ka palaoa a me nā salama ma ke alanui. ʻO Dzerzhinsky, 1 ma ke kūlanakauhaleʻo Irpin, ka'āinaʻo Kyiv.

Pilikia mau hae hooulu ana i manao ai-oaio? Vocational hoʻopulapula o na kanaka ka polokalamu JavaScript a me ka 'ē aʻe me ka i kaupalena' ia ka hoʻoneʻe // kuanaʻike kuhikuhi manao o ka noho a me ka lehulehu hale.:
Kaʻike o nā hanaʻepekema -K.: KievNIIEP, 2004.-102-105.

Evolution o nāʻano o Vocational hoʻopulapula-oaio? A, e hālāwai me ka pono o ka polokalamu JavaScript a me nā meaʻuʻuku, lawe lima pūʻulu // kuanaʻikeʻaoʻao ke hoʻololi i ka noho hoʻohauʻoli a me ka lehulehu hale. Paena kūikawā. New a me nā haʻuki iauaeoia kā i ka pono o ka polokalamu JavaScript: Collection o? Iie hana, K:. KyyivZNDIEP, 2005.- C 75-80.

Hoʻokiwikā kūpono 'like o ka papahana mua o ka Anoanoaaiii o "ka manaʻo o ke kūkulu' ana i ka noho luna 'ana me ka nohona' enekinia, a me ka amo aeuiiai ieaia? Ma ka oihana koa i hoʻomoana ai helu 29 ma Avenue. Povitroflotsky, 30 a me 63 ma ke alanui. Povitroflotsky, 28 ma ka mokuʻo Solomyansky o Kyiv ".

Ke papahana o kahi hale noho he 250 mau mika. m.

Kaukahana "Hale noho kanaka, ma kahi helu: st. Budionom, 2/28 ma ka moku o Darnytskyi o Kyiv ".

ʻO ka papahana no ka hana houʻiaʻana o ka hale nohoʻole o ka hale kūʻai oʻeono mau paneli kūkeke ma lalo o ke keʻenaʻoihana ma: alanui. Budindustriya, 7 ma ka moku Goloseevsky, Kyiv.

Ia hoʻi k.arh, Ma ka theme like:. "Nā loina o ka-oaio? A Vocational hoʻopulapula o ka polokalamu JavaScript a me nā meaʻuʻuku, lawe lima pūʻulu". Specialty "Ka hale kūkulu o nā hale a me nā hale"