Tuesday, September 19, 2017

אדריכל (אדריכלות, תכנון עירוני), Ph.D.

אדריכל (אדריכלות, תכנון עירוני), Ph.D.

פרוקופנקו אולג ויקטורוביץ '
קייב, אוקראינה
דואר אלקטרוני: apxipro@gmail.com
www.apx.org.ua
ויבר: +38 063 6087812


עיסוק:
אני, Prokopenko אולג ויקטורוביץ ', נולד 06.06.1978 ב קייב.
 עבדה ב- WFP "שנה" כמפעילת מכונות מחשוב אלקטרוניות.
בשנת 1996, נכנסתי קייב האוניברסיטה הלאומית לבנייה ואדריכלות, אשר סיים בשנת 2002 וקיבל תואר מלא (מומחה) בתחום התכנון העירוני וקיבל את ההסמכה של האדריכל. הוא סיים את המחלקה הצבאית באוניברסיטת קייב הלאומי של הנדסה אזרחית ואדריכלות.
עבד על המדינה האוקראינית מחקר ופיתוח המכון לעיצוב של ערים "Dipromisto" כאדריכל.
עבד על המדינה האוקראינית מחקר מכון עיצוב "UkrNIIproektrestavratsiya" כאדריכל של קטגוריה 1.
למדתי ללימודים לתואר ראשון של OJSC "KyivZNDIEP".
בשנת 2007, הוא קיבל את התואר המדעי של המועמד של אדריכלות בתחום "ארכיטקטורה של מבנים ומבנים".
משנת 2007 ועד 2009 עבד תחת חוזים עם ארגונים בתחום התכנון והארכיטקטורה העירונית.
מאז 1 באפריל 2009 מונה למומחה הראשי של תכנון ופיתוח של שטחים ברמה המקומית, מחלקת התכנון והפיתוח של שטחי המשרד לפיתוח אזורי ובנייה של אוקראינה.
מ 01.04.2010 הוא הועבר לתפקיד המומחה הראשי של המחלקה לתכנון ופיתוח של שטחים ברמה המקומית של המחלקה לפיתוח עירוני ואדריכלות של המשרד לפיתוח אזורי ובנייה של אוקראינה.
מ 04.10.2011 החוקר המוביל בתחום המחקר ההיסטורי והאדריכלי של הסביבה העירונית של מחלקת המחקר של התיאוריה, ההיסטוריה של אדריכלות ותכנון עירוני ושימור אתרי המורשת התרבותית של המדינה Enterprise "מחקר ועיצוב המכון לפיתוח עירוני".
מאז 01/02/2012 הועבר לתפקיד של משחק CP מזכירה מדעית של המדינה Enterprise "מחקר ועיצוב המכון לפיתוח עירוני".

אדריכל מוסמך (בכיוון של אדריכלות 3D עיצוב).
ניסיון של שירות אזרחי יותר מ 5 שנים.
דרגו של עובד מדינה - 10.
יש לי רישיון נהיגה קטגוריה







רשימת עבודות יצירתיים, עבודות מדעיות



בעיות של יצירת קישורים תקשורת במיקרו המחוזות של העיר קייב // בעיות מודרניות של אדריכלות ותכנון עירוני. גיליון מס '9: אוסף עבודות מדעיות - KKUBA, 2001 - S. 150-154.

פיתוח משולב של microdistrict עם מרכז מקצועי שיקום עבודה של נכים וקבוצות אוכלוסייה קטנה אחרים ניידים / / / כיוונים פרספקטיבה של עיצוב מבני מגורים ומבני ציבור. סוגיה מיוחדת. מגמות עכשוויות באדריכלות ובבנייה: אוסף של עבודות מדעיות - K.: KyivZNDIEP, 2003 - S. 59-64.

עקרונות ארגון בתי מגורים עם מבנה שיקום גריאטרי // כיווני פרספקטיבה של עיצוב בניינים למגורים ובניינים ציבוריים - אוסף עבודות מדעיות - KYNNDIEP, 2003.-S. 59-64.

מרכז לתכנון פונקציונאלי של מרכזים לעבודה ושיקום נכים וקבוצות אוכלוסיות אחרות שאינן ניידות / בעיות אזוריות באדריכלות ובתכנון ערים. גליונות 5-6 - אודסה: OGASA, 2003.- С. 139-144.

משתתף בתחרות הרביעית לפרויקטים מדעיים וטכניים "פוטנציאל אינטלקטואלי של מדענים צעירים - העיר קייב".

פרויקט סקיצי "גורמה מזון שירות מזון בית המשפט".

פרויקט שיפוץ קולינרי בחנות של מוצרי קמח וסלטים ברחוב. Dzerzhinsky, 1 בעיר Irpin, באזור קייב.

בעיות של פיתוח תקני התכנון של מרכזי שיקום תעסוקתיים ומקצועיים לנכים וקבוצות קטנות אחרות של האוכלוסייה // היבטים פרספקטיביים של תכנון מבני מגורים ומבני ציבור.
אוסף של עבודות מדעיות. -K.: KievNIIEP, 2004.-102-105.

האבולוציה של סוגים של מרכזי שיקום עבודה תוך התחשבות בצרכים של נכים וקבוצות ניידות קטנות אחרות של האוכלוסייה // היבטים פרספקטיביים של תכנון מבני מגורים ומבני ציבור. סוגיה מיוחדת. מתקני ספורט וספורט המותאמים לצורכי נכים: אוסף של עבודות מדעיות - KYZZNDIEP, 2005.- מתוך 75-80.

פיתוח ההצדקה תכנון עירוני לפרויקט עיצוב «קונספט של בניית קומפלקס מגורים עם חברתי הנדסה ותשתיות התחבורה בשטח של מחנה צבאי מספר 29 ב: פוטנציאליים. Povitroflotsky, 30 ו - 63 על השדרה. Povitroflotsky, 28 במחוז Solomyansky של קייב ".

פרויקט של בניין מגורים בגודל 250 מ"ר. מ

פרויקט "בית מגורים פרטי, בכתובת: st. Budionom, 2/28 ב Darnytskyi מחוז קייב ".

פרויקט שחזור של הבניין הלא למגורים של החנות של שישה לוחות חלולים תחת מרכז העסקים ב: רחוב. Budindustriya, 7 ב Goloseevsky מחוז, קייב.

עבודת הדוקטורט בנושא: "עקרונות היווצרות של מרכזים לשיקום מקצועי ושיקום עבודה של נכים וקבוצות ניידות קטנות אחרות". התמחות "ארכיטקטורה של מבנים ומבנים"